DOSTAVA I PLAĆANJE
Nakon što izvršite online porudžbinu, na navedenu email adresu primićete automatsku email poruku da je porudžbina uspješno izvršena.
Ta email poruka nije rezervacija artikala - njom se potvrđuje da je Vaša porudžbina primljena, i da je trenutni status Vaše narudžbenice - u obradi.
Kako je raspoloživost artikala indikativna, u slučaju promjene porudžbine, mi ćemo Vas kontaktirati u najkraćem roku putem telefona ili emaila.
Po ulasku porudžbine u fazu obrade, i potvrdi da je sa robom sve u redu, na vašu email adresu stići će druga email poruka sa potvrdom da je roba spremna za slanje. U prilogu te poruke dostavljamo i svu potrebnu dokumentaciju neophodnu za realizaciju ove porudžbenice.
Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Porudžbine plasirane u periodu od petka do nedelje ulaze u obradu od ponedeljka.
U slučaju da ste poručili dva ili više proizvoda koji nisu raspoloživi na jednoj lokaciji, porudžbinu ćemo vam poslati sa više lokacija/pošiljki, pa se može desiti da obrada porudžbine ne bude završena u isto vrijeme i da isporuka paketa ne bude istog dana, o intervalima dostave će vas obavijestiti kurirska služba. Cijena isporuke ne zavisi od broja paketa ili težine.
Isporuka za porudžbine u vrijednosti veće od 100,00 KM je besplatna. Za sve porudžbine manje od tog iznosa, cijena isporuke je 6,00 KM. Isporuka će biti uračunata u zbirnu cijenu artikla. Obavještenje o cijeni isporuke možete vidjeti prije potvrđivanja porudžbine.
Uobičajeni rok dostave za robu kupljenu u internet prodavnici je od dva do pet radnih dana kada porudžbinu potvrdi internet prodavnica email porukom sa potvrdom da je roba spremna za slanje.
Rok isporuke može biti i duži od navedenog u vanrednim slučajevima poput praznika, velikih gužvi, pandemija, neprohodnosti puteva u slučaju vremenskih nepogoda i sl. Kurirska služba je u obavezi da isporuku vrši što efikasnije u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim kapacitetima.
Vikend, praznici i ostali neradni dani ne računaju se u rok isporuke.
Status porudžbine možete provjeriti slanjem zahtjeva na email: webporudzbine@planetbike.ba, u kome je potrebno da nam navedete dodijeljeni broj porudžbine. U najkraćem roku proslijedićemo Vam odgovor.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme „KUPI“, saglasni ste sa uslovima on-line kupovine i dostave.
DOSTAVA
Dostava se vrši u saradnji sa kurirskim službama "X Express" i "EuroExpress". Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku radnim danima. Molimo Vas da u tom periodu obezbjedite da na adresi bude osoba koja može da preuzme pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket i utvrdite da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primjetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavjestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja preuzmite pošiljku.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u skladu sa poslovnom politikom svoje firme. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine. Isporuka van ove teritorije nije moguća.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme „KUPI“, saglasni ste sa uslovima on-line kupovine i dostave.
NAČINI PLAĆANJA / INTERNET (ONLINE) KUPOVINA
1. Plaćanje pouzećem:
Kod plaćanja pouzećem porudžbinu plaćate prilikom isporuke. U ovom slučaju moguće je jedino plaćanje gotovinom kurirskoj službi prilikom prijema robe.
2. Plaćanje preko računa prilikom internet kupovine:
Porudžbinu možete platiti avansno - preko računa (kao fizičko lice ili kao pravno lice) uplatom na naš račun.
Potrebne instrukcije za plaćanje će Vam biti dostavljene na email adresu koju ste unijeli prilikom registracije, a po ulasku porudžbine u fazu obrade. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci, ili putem interneta ako imate internet pristup svom računu (web banking).
* Kod plaćanja preko računa prilikom internet kupovine isporuka robe je moguća isključivo na adresu koja je navedena na porudžbini.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme „KUPI“, saglasni ste sa uslovima on-line kupovine i dostave.
U SLUČAJU PORUDŽBINE BICIKLA:
U slučaju porudžbine bicikla, isti će biti isporučen sastavljen sa izvršenim nultim servisom. Zbog lakšeg transporta volan i pedale treba naknadno pričvrstiti.
Čak i ako smo bicikl u potpunosti sastavili i servisirali prije isporuke, ne bi bilo moguće da ga pošaljemo potpuno spremnog za upotrebu iz logističkih razloga. U zavisnosti od vrste bicikla koji odaberete, sledeće korake ćete morati da obavite tek nakon raspakivanja bicikla i uklanjanja ambalažnog materijala pre nego što bude spreman za upotrebu:
- Pričvršćivanje volana
- Montaža pedala
- Montaža pomočnih točkova
* Pričvršćivanje volana, montažu pedala i pomočnih točkova možete besplatno obaviti u našem ili u ovlašćenom servisu u gradu koji je najbliži vašem mjestu stanovanja.
Uz bicikl dobijate ovjeren garantni list - garancija važi 24 mjeseca.
Da bi garancija na bicikl važila 24 mjeseca, po isteku prvih mjesec dana, upućujemo vas na dva besplatna, obavezna, kontrolna servisa (nakon 30 dana, i posle 11 mjeseci od dana kupovine), koji se rade u našem ili u ovlašćenom servisu u gradu koji je najbliži vašem mjestu stanovanja.
Pričvršćivanje volana, montažu pedala i pomočnih točkova možete obaviti sami (prateći upustvo koje ste dobili uz bicikl ), i u ovom slućaju garancija na bicikl je 24 mjeseca.
- Pričvršćivanje volana - preuzmite sa linka u nastavku: Uputstvo za pričvrćivanje volana
- Montaža pedala - preuzmite sa linka u nastavku: Uputstvo za montažu pedala
- Montaža pomočnih točkova - preuzmite sa linka u nastavku: Montaža pomoćnih točkića
Napomena: u slučaju bilo kakve štete na biciklu ili eventualnih povreda nastalih kao posledica neadekvatne i nestručne montaže i podešavanja: pedala, lule i volana i pomočnih točkova ne snosimo odgovornost.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme „KUPI“, saglasni ste sa uslovima on-line kupovine i dostave.
U SLUČAJU PORUDŽBINE SKIJA
U slučaju porudžbine skija, skije i vezove šaljemo nenamontirane. Vezovi nisu montirani jer ih je potrebno podesiti zavisno od veličine ski cipela i težine korisnika. Skije i vezovi se mogu naknadno podesiti kod našeg ovlašćenog servisera. Ponesite ski cipele koje ćete koristiti sa skijama.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme „KUPI“, saglasni ste sa uslovima on-line kupovine i dostave.
U SLUČAJU PORUDŽBINE FITNES SPRAVE
Isporuku vrši kurirska služba (u tom slučaju Vi organizujete preuzimanje sprave iz vozila i prenos u objekat gde će se sprava montirati i koristiti ). Isporuka za porudžbine veće od 100,00 KM je besplatna.
Usluga izlaska servisera na teren radi montaže sprave - dodatno se naplaćuje i dogovara sa lokalnim serviserom.
Za isporuke na lokacije izvan gradova u kojima imamo svoje ovlašćene servise, naplaćuje se dodatni iznos za dolazak servisera na kuću adresu.
Uz spravu dobijate garantni list - garancija važi 24 mjeseca.
Fitnes spavu možete montirati sami (prateći upustvo koje ste dobili uz spravu), i u ovom slućaju garancija na spravu je 24 mjeseca.
Napomena: ukoliko prilikom montaže sprave dođe do oštećenja/kvara iste, usled nestručne montaže i podešavanja, ne snosimo odgovornost. Ukoliko je potrebna zamjena dijela i/ili izlazak na teren servisera je o trošku kupca.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme „KUPI“, saglasni ste sa uslovima on-line kupovine i dostave.
Sva vaša pitanja u vezi procedure kupovine, dostave i plaćanja možete postaviti pozivanjem Planet Bike CALL CENTRA +387 (0)52 224 950 svakog radnog dana od 08h do 16h ili slanjem poruke na email: webporudzbine@planetbike.ba